דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנת crm - חשיבות מערכת crm לארגון מודרני 

מאת    [ 05/04/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2102 פעמים ]

תוכנת crm היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות ומטרתה של תוכנת crm לשמר את הקשר בין הארגון לבין לקוחותיו ביעילות מרבית. תוכנת crm היא אינה רק תוכנה לניהול לקוחות, אלא מיועדת לשרת גם מחלקות נוספות בארגון לרבות מחלקת מכירות ומחלקת השירות.

תוכנת crm מהווה תפיסה כוללת למקומו של הלקוח בארגון, שכן היא אינה עוד תוכנת מחשב מנוכרת אלא הקשר האמיתי והישיר עם הלקוח. תוכנה לניהול לקוחות זו היא למעשה אחת מהתוכנות אשר הביאו למהפכה גדולה בעסקים קטנים ובינוניים. הדבר בא לידי ביטוי ביכולת של עסקים אלו לקבל מידע עדכני ומפולח אודות לקוחותיו.  

הכל על הלקוחות שלך ובלחיצת כפתור 

תוכנה לניהול קשרי לקוחות מבצעת טיוב נתוני מאגר הלקוחות בעסק כמו גם מאפשרת לארגון הבנת הלקוחות, פילוחם, אפיון צרכי הלקוח ועוד. תוכנת crm תסייע לארגון לנהל את מערכת קשרי הלקוחות בצורה היעילה והמאורגנת ביותר.

למשל, העסק ישתמש בבסיס הנתונים של לקוחותיו אשר יציג באופן מפורט את הקשרים איתם שיאפשר להנהלת הארגון, למחלקת המכירות ולמחלקת התמיכה להתאים מוצר ללקוח ולבצע תזכורת ללקוחות על טיפול וכו'.

תוכנת crm תכלול מספר מודולים ביניהם: מודול שיווק, מודול לניהול קמפיינים, מודול ניהולי (ניוזלטר תכתובות מייל והודעות SMS), מודול מוצרים, מודול שירות ומכירות, ניהול פניות, קריאות שירות ותקלות, מודול בקרה עסקית, מודול עלויות ומודול המחשב רווח והפסד למוצרים.

תוכנת crm - חובה בכל עסק

תוכנתcrm  נחשבת למערכת טובה המאפשרת ניהול לקוחות באופן יעיל, קיימים יתרונות רבים לתוכנה זו, כאשר היתרון הבולט ביותר הוא תרומתה לסדר וארגון בעסק, המידע אותו היא מספקת אודות הלקוחות של העסק תורם רבות לשירות, לשימור הלקוחות ומכירות. יתרון נוסף למערכת הוא יצירת סדר בהתנהלות הארגון, הדבר מציג את הארגון כאיכותי ומקצועי מול לקוחותיו.

תוכנת crm ממיינת את הלקוחות בארגון ואת חשיבותם, כמו כן תשים דגש על לקוחות גדולים ופוטנציאליים המצריכים יחס מועדף. באמצעות תוכנת crm יהיה קל לזהות הזדמנויות חדשות ולקוחות פוטנציאליים - מה שיקל על תהליך המכירה. 

תוכנה לניהול קשרי לקוחות מסייעת לנהל קמפיין באופן יעיל ומאפשרת יצירת מועדון לקוחות, עסק המציע ללקוחותיו מבצעים, הנחות ודילים אטרקטיביים יוכל למצוא את כל המידע באופן מאורגן ונגיש.

תוכנה לניהול לקוחות היא ללא ספק כלי נהדר לניהול קמפיינים ולידים. תוכנת crm מאפשרת שילוב עם תוכנות נוספות, שכן ניתן לשלב מערכת קשרי לקוחות במייל כמו גם שליחת הודעות טקסט, הודעות קוליות, שליחת פקסים, הפקת דוחות וכו'.

מערכת crm אינטרנטית

כיום, יותר ויותר עסקים מטמיעים את תוכנת ניהול הלקוחות שלהם על שרת חיצוני ומקוון. הדבר מאפשר גישה למידע ונתונים מכל מקום ובכל עת וכמו כן, מוגן מפני קריסת מערכת crm מכל סיבה שהיא.

 

אדסייט היא חברה המתמחה בקידום ופרסום עסקים באינטרנט. בכלל זה קידום אורגני, קידום ממומן, רשתות חברתיות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב